در اینجا به بررسی لیبل تایوک خواهیم پرداخت و جهت شارژ کارتریج خود با ما در تماس باشید.

تعریف لیبل تایوک

همه شما ها زمانی که تی شرت می خرید یا زمانی که نیاز به تشک دارید و برای خرید تشک می روید بر روی آن ها لیبلی قرار دارد که علامت هشدار بر روی آن درج شده است و کندن لیبل معمولاً غیر قانونی می باشد تا زمانی که مشتری تشک یا لباس را خریداری نماید چرا که بر روی لیبل معمولاً جنس تشک یا لباس را درج می‌کنند و همچنین اینکه داخل تشک چه موادی قرار داده شده و یا باید چگونه شسته شود را درج می کنند معمولاً این لیبل ها با کاغذ های معمولی بسیار متفاوت می باشند که به این لیبل ها معمولاً لیبل تایوک می گویند توجه داشته باشید که این لیبل تایوک از پارچه فشرده یا الیاف مصنوعی تولید می شود که بر روی لباس ها و تشک و غیره استفاده می کنند توجه داشته باشید که این لکه ها معمولا در برابر مواد شوینده ها و مواد لکه بری که استفاده می کنند مقاوم می باشد.
یکی از مزایای لیبل تایوک طول عمر بالا و وزن سبک آن می باشد هم چنین توجه داشته باشید که این لیبل ها معمولا به دو صورت مات و براق تولید و به بازار عرضه می‌شود.

در صنایع پوشاک، صنایع خودرو، کالای خواب و هم چنین تولیدات و پارچه ها و کیف و کفش و غیره معمولاً از لیبل تایوک استفاده می کنند که شما می توانید برای برچسب های بارکد دار سفارشی نیز از ان استفاده کنید. توجه داشته باشید که تولید کنندگان موظف هستند مشخصات محصول و درسنامه را حتماً در لیبل تایوک درج کنند.

لیبل های تایوک فاقد چسب بوده و بر روی محصولات مورد نظر را پرس میکنند یا دوخته می شوند. شما می‌توانید از لیبل تایوک در فضای خارجی نیز استفاده کنید چرا که این لیبل ها در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشند شما می توانید محصولات تولیدی خود را از قبیل تشک حوله و تولیداتی از این دست که فابریک را از پرینتر های لیبل زن چاپ کنید یا به تعداد دلخواه خود را سفارش دهید.

نکته قابل اهمیت در لیبل تایوک این است که شما می توانید با قلم و مداد بر روی این لیبل ها بنویسید چرا که دارای رویه ای از جنس کاغذ می باشند شما می توانید بر روی این لیبل ها از ریبون و وکس رزین استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که وکس رزین از مقاومت کم تری در برابر مواد شوینده دارند بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم از ریبون ضد آب استفاده کنید شما می توانید در لیبل های تایو بر روی هر دو طرف لیبل نیز چاپ کنید.

لیبل های تایوک را معمولاً لیبل پارچه ای نیز می گویند که به صورت نوار های پارچه رول شده تولید می شود توجه داشته باشید که این لیبل ها در سایز های مختلف با متراژ مختلف تولید می شوند که شما می توانید جهت سفارش نیز سایز و متراژ دلخواه خود را سفارش دهید.
توجه داشته باشید که لیبل‌های تایوک از جنس نایلون و پلی استر تولید می‌شود معمولاً به صورت رول تولید و اجرا می‌شود.
توجه داشته باشید تمامی کسانی که از لیبل های تایوک استفاده می کنند که از جمله صنایع پوشاک و صنایع خودرویی و غیره در صورت نیاز به لیبل تایوک در متراژ و سایز های مختلف می توانید سفارشات خود را به راحتی ثبت کنید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید.

نحوه شناسایی لیبل

نحوه شناسایی لیبل تایوک چگونه صورت میگیرد

پوشش حرارتی مستقیم

توجه داشته باشید که طرح های حرارتی مستقیم و برای انتقال حرارتی دارای پوشش شیمیایی می باشند که معمولاً بر روی کاغذ های حرارتی مستقیم تعبیه می شود توجه داشته باشید که زمانی که کارتریج فعالیت دارد باعث می شود که شود شما می توانید به برچسب نگاه کنید و نوع را به راحتی تشخیص دهید

توجه داشته باشید شما اگر از کارتریج استفاده می کنید باید مد نظر داشته باشید که از لیبل های که استفاده می کنید اطمینان داشته باشید تا مشکلی برای کارتریج شما ایجاد نشود و به کارتریج شما آسیبی وارد شود به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید برای استفاده در کارتریج خود با مشاوران ما مشورت کرده تا بتوانیم لیبل‌های تایوک و غیره را به راحتی شناسایی کنید. و با اطمینا خاطر بتوانید از انواع لیبل ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − سه =