نحوه چاپ پاکت نامه در پرینترهای hp چگونه است.

نحوه چاپ پاکت نامه در پرینترهای hp

در مرحله اول باید پاکت ها را درون سینی ورودی پرینتر قرار دهید که نحوه قرار گرفتن معمولاً بستگی به نوع پرینتر شما دارد.
پرینتر های جوهر افشان در دو نوع سینی عقب و سینی جلو وجود دارد که شما می توانید پاکت را بر روی سینی قرار دهید.

اما پرینتر های لیزری تنها سینی جلو دارند که شما می توانید پاکت نامه را زیان قرار دهیم پس از بارگیری نگهدارنده از کاغذ رو بکشید تا دقیقاً در لوای پاکت قرار گیرد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید کارتریج وارد شوید.

و در مرحله بعد پاکت را چاپ کنید

می توانید توسط فایل ورد متنی را تایپ کرده و برای پای چاپ روی پاکت انتخاب کنید برای پرینت وارده تنظیمات صفحه شده و نوع پاکت نامه را انتخاب کنید توجه داشته باشید که باید گزینه افقی یا عمودی را نیز انتخاب کنید.
می توانید آدرس را تایپ کنید و قالب بندی را برای تراز و قراردادن مد انتخاب کنید پس از آن می‌توانید پرینت بزنید.

نرم افزار چاپ روی پاکت نامه

بعضی از نرم افزارها مانند نرم افزار LableJoy می توانند به شما کمک کنند تا پاکت نامه را طراحی کنید و هم چنین متن روی آن را به زیبایی پرینت بزنید هم چنین می توانید برچسب و بارکد و کارت و غیره را نیز پرینت بگیرید شما با استفاده از این نرم افزار برای چاپ روی پاکت نامه از داده های نرم افزارهایی مانند ورد و اکسل و غیره استفاده نمود البته توجه داشته باشید که اگر شما می خواهید پرینتر روی پاکت نامه از کیفیت بالایی برخوردار باشد باید کارتریج با کیفیتی را تهیه نمایید چرا که نوع کارتریج ها نقش بسیار مهمی در کیفیت پرینت روی پاکت نامه دارد.

دستگاه چاپ روی پاکت نامه

توجه داشته باشید که برخی از پرینتر ها دارای قابلیت چاپ روی پاکت نامه می باشد که شما اگر نیاز به چنین پرینتر هایی دارید می توانید این دستگاه ها را انتخاب نمایید پرینتر های لیزری دارای این قابلیت می باشد که در فروشگاه موجود و قابل سفارش هستند.

توجه داشته باشید که چاپ پاکت‌ نامه ها می تواند مشکلاتی را برای پرینترهای لیزری ایجاد کند پس سعی کنید که واقعیت های انتخاب کنید که وزن و ضخامت آن ها مناسب با دستگاه پرینتر شما باشد.

برخی پاکت های نامه برای چاپ، چسب های موجود بر روی پاکت ها تحمل حرارت فیوزینگ را ندارد. در این صورت پاکت ها به همان شکل اولی که بودند از دستگاه خارج می شوند توجه داشته باشید که اگر پاکت های نامه دچار چروک شوند در داخل دستگاه جمع می شوند و شما باید در دستگاه را باز کرده و کاغذ های مچاله شده را خارج کنید تا دستگاه دوباره بتواند کارکند.

مشکلات پرینتر اچ پی

گیر کردن کاغذ در داخل پرینتر hp

پس از گذشت زمانی، بیش از پرینترها معمول دچار مشکل می‌شوند که این مشکلات در اثر عدم آگاهی کاربران می باشد توجه داشته باشید که اگر شما عزیزان از پرینتر خود آگاهی های لازم را داشته باشید می توانید کاغذ را انتخاب کنید که جنس مرغوب باشد و استانداردهای لازم را داشته باشد و متناسب با پرینتر شما باشد هم چنین بیشترین خطای گیر کردن کاغذ در داخل پرینتر های hp این است که کاغذ را بر روی سینی دستگاه به خوبی و درستی قرار ندهید یا کاغذ را کج بگذارید توجه داشته باشید که زمانی که کاغذ ها در داخل پرینتر اچ پی گیر می کند لازم است شما در دستگاه را باز کنید و کاغذ های گیر کرده را از آن خارج کنید در اینجا باید دقت کنید که زمانی که بعد از آن را می‌خواهید ببندید شاسی های نگهدارنده کاغذ به  درستی در جای خود قرار بگیرد تا دوباره کاغذها گیر نکنند و شاسی ها دچار مشکل شوند به هیچ عنوان از کاغذ های چروک و مچاله شده استفاده نکنید یا هم چنین کاغذهای پاره و کثیف این باعث می شود کاغذها داخل پرینتر گیر کنند و هم چنین مشکلات جدی را برای پرینتر شما به وجود آورند اگر شما این موارد را رعایت کنید باعث می شود تا مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نشود هم چنین دستگاه شما از طول عمر بیشتری برخوردار شود.

جهت برطرف کردن مشکلات خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانند به خوبی شما را  راهنمایی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =