چاپگر یکی از مهمترین لوازم جانبی است که در بسیاری از مشاغل تجاری استفاده می شود. تونر، گرانترین قسمت چاپگر بوده و بسیاری از صاحبان مشاغل به طور مداوم به دنبال روش های صرفه جویی در کارتریج های تونر هستند. در واقع، آمارها نشان می دهد که برنامه کلی پرداخت کارتریج های تونر هفت برابر بیشتر از هزینه چاپگر مورد استفاده در یک دوره پنج ساله است.

با داشتن چنین آماری جدی، ضروری است که شخص، روش هایی را بیاموزد که از طریق آن می توانند هزینه چاپ کسب و کار را کاهش دهند و در کارتریج های تونر صرفه جویی کنند. یک روش ممکن این است که به جای دور ریختن بعد از استفاده، کارتریج تونر را دوباره پر کنید. امروزه پر کردن مجدد تونر، در مقایسه با خرید کارتریج جدید باب شده است، زیرا مزایای فوق العاده ای دارد، برخی از این موارد عبارتند از:

مزایای شارژ کارتریج تونر

مقرون به صرفه بودن

شارژ مجدد کارتریج به طور کلی مقرون به صرفه است، یعنی ارزان تر از خرید کارتریج جدید است که هزینه آن برای مدیریت در سراسر جهان بسیار دشوار است، به ویژه هنگامی که جهان امروز در یک بحران مالی قرار دارد. با این وجود، با پر کردن مجدد کارتریج تونرها، می توانید برای مدت زمانی معادل 80٪ از هزینه کل کارتریج های جدید را کاهش دهید.

سازگار با محیط زیست

کارتریج های شارژ مجدد سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شوند. دلیل این امر این است که پس از اتمام کارتریج های تونر به محل های دفن زباله ریخته می شوند و در آنجا باقی می مانند تا هدر بروند. همراه با سایر مواد زاید جمع شده در محل های دفن زباله، کارتریج های تونر، دودهای مضر را به هوا می فرستند که می تواند به سیاره ما آسیب برساند.

مزایای شارژ کارتریج تونر

به این فکر کنید، اگر هر فردی در جهان ترجیح دهد جوهر کارتریج تونر جدیدی خریداری کند، چقدر مواد زائد در دنیای روزمره به محل دفن زباله ریخته می شود؟ کم کم ما داریم دنیا را اینگونه می کشیم. با این حال، اگر کسی تصمیم دارد به جای خرید کارتریج جوهر جدید برای چاپگر، کارتریج تونر خود را دوباره پر کند، در این شرایط در هزینه های خود هم صرفه جویی می کند.

اگر همه ما به جای خرید کارتریج های تونر، شارژ مجدد انجام دهیم، فقط به این فکر کنید که تعداد مواد زائد در محل دفن زباله کاهش پیدا می کند. چه مقدار مواد شیمیایی مضر باعث آلودگی هوایی که هر روز تنفس می کنیم نمی شود؟ ما نه تنها به دنیا لطف می کنیم، بلکه به محیط زیست کمک می کنیم.

صرفه جویی در وقت

بهتر است به جای خرید کارتریج تونرهای جدید، از خدمات شارژ کارتریج تونر استفاده کنید. در صورت انجام این کار، می توانید در خرید محصولات جدید صرفه جویی کنید. علاوه بر این، فرآیند پر کردن مجدد بسیار آسان و سریع است و می توانید بدون گذراندن دوره های آموزشی آن را انجام دهید.

مزایای شارژ کارتریج تونر

بدون خطر

شارژ مجدد تونر فرآیند بسیار آسانی دارد و خطرات احتمالی هنگام انجام این فرآیند وجود ندارد. همچنین، ما هیچ مزیتی برای مواد اولیه نداریم.

در نهایت، اگر به دنبال ارائه دهنده خدمات شارژ کارتریج تونر هستید، یک بار سرویس ارائه شده توسط اچ پی کنون سنتر در تهران را امتحان کنید و از مزایای نامحدود شارژ مجدد کارتریج تونر بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =