چاپگر چندکاره چیست؟

  چاپگرهای همه کاره شگفت انگیز هستند زیرا دارای ویژگی های گسترده ای هستند که آنها را برای مشاغل یا دفاتر خانگی مناسب می کند. آنها تقریباً می توانند همه کارها را اعم از چاپ، کپی، اسکنر و فکس را با سرعت بالا انجام دهند! انتخاب یک چاپگر عالی چند کاره واقعاً به دلیل نیاز شما بستگی دارد. برخی جوهر افشان هستند که قابلیت چاپ و ارسال فکس را ارائه می دهند، برخی دیگر لیزرهای تک رنگ با اسکنر و دیگران دوبلکس هستند. انتخاب ها بی پایان است. در زیر برخی از دستورالعمل ها برای انتخاب وجود دارد.

قابلیت شبکه یا بی سیم

در خانواده های مدرن، داشتن چندین لپ تاپ، تبلت و سایر موارد معمول است. هر کس رایانه خود را دارد، از جمله کودکان. والدین ممکن است از رایانه خود برای کارهای مربوط به کار استفاده کنند و کودکان از رایانه خود برای مدرسه و احتمالاً بازی. حتی با داشتن چندین لپ تاپ، شما فقط به یک چاپگر نیاز دارید. به همین دلیل چاپگر بی سیم، بهترین گزینه برای شماست. البته اگر چندین نفر در خانه باشند، ممکن است دستگاه مشغول شود.

چاپگر چندکاره چیست؟

چاپگر همراه با اسکنر

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم، به این معنی که همه چیز و هر چیز می تواند به صورت آنلاین ذخیره شود. برای اسناد چاپی، می توانید این کار را با استفاده از اسکنر انجام دهید. رسیدهایی دارید که می خواهید نگهداری کنید، اما نمی خواهید به دنبال آنها بگردید یا میز خود را شلوغ کنید، خوب، اسکنر بهترین شرط شماست. اسکنرهای مسطح امکان اسکن هر چیزی، حتی تصاویر را به شما می دهند. پس یک چاپگر همه کاره همراه با اسکنر انتخاب بسیار عالی و مناسبی برای دفاتر شما و استفاده خانگی است.

قابلیت چاپ روی کاغذ معمولی و کاغذ عکس

ما همیشه نباید روی کاغذ استاندارد چاپ کنیم. گاهی اوقات، ما می خواهیم از طریق چاپ، ظاهر حرفه ای تری به پاکت نامه ها بدهیم. اگر یک عکس آنلاین دارید که می خواهید آن را قاب کنید، رنگ کاغذ عکس حتی از کاغذ سفید، طبیعی تر می شود. اگر این نوع کارها برای شما مهم است، به دنبال چاپگر همه کاره ای باشید که توانایی چاپ روی چیزی بیش از کاغذ سفید را داشته باشد.

چاپگر چندکاره چیست؟

قابلیت چاپ دوبلکس

این زمانی است که می توانید روی دو طرف کاغذ چاپ کنید. این روش نه تنها سازگار با محیط زیست برای انجام کارها است، بلکه باعث صرفه جویی در کاغذ نیز می شود. ناگفته نماند، این قابلیت برای گزارش های مدرسه و محیط کار به خوبی کار می کند. فراموش نکنید، اگر اسکنر دارید، می توانید یک سند دو طرفه را به راحتی کپی کنید.

داشتن حافظه مناسب

برای چاپگرهای چندکاره، حافظه ذخیره می شود، زیرا به چاپگر موارد چاپی زیادی ارسال می شود. حتی برخی ممکن است فونت های خاصی را ذخیره کنند. هرچه حافظه بیشتری داشته باشید، بهتر است. این مورد فقط سرعت و وضوح را افزایش می دهد. دفاتر کوچک خانگی می توانند با 16 مگابایت حافظه کار کنند. برای پروژه های بزرگتر و مداوم، بهتر است از حافظه 64 مگابایتی استفاده کنید.

چاپگر چندکاره چیست؟

در پایان چاپگرهای همه کاره، جزء بهترین چاپگرها هستند. داشتن یک چاپگر چندکاره در دفتر و یا خانه، فقط احساس حرفه ای تر شدن و آمادگی برای انجام هر کاری را در شما ایجاد می کند. برای انجام گزارشات و ارتباطات حرفه ای خود لازم نیست نگران نحوه انجام آن باشید، زیرا با این چاپگرها می توانید تمامی کارهای خود را به سرعت انجام دهید همچنین اگر این پرینترها از ویژگی بی سیم هم برخوردار باشند که دیگر عالی است و شما می توانید بدون استرس، کارها را در هر کجا که هستید به چاپگر ارسال کنید. ناگفته نماند، که فروشگاه اچ پی کنون سنتر دارای انواع مارک های مختلف پرینترهای چندکاره اعم از: اچ پی HP، کنون Canon، سامسونگ Samsung، برادر Brother و… خواهد بود که جزء بهترین چاپگرها در بازار ماشین های اداری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفت =