پرینت با بلوتوث ویندوز-7

 

چاپگرهای بلوتوث روشی  مناسب برای ارسال و چاپ اسناد از طریق رایانه دارای بلوتوث ارائه می دهند. حتی اگر رایانه شما از بلوتوث برخوردار نباشد، با افزودن یک دانگل بلوتوث در یکی از اسلات های USB می توانید این ویژگی را فعال کنید.

پس از آن، با نصب نرم افزار همراه، بلوتوث را در رایانه فعال کنید و یک چاپگر سازگار به آن اضافه کنید تا شروع به چاپ کند. به این ترتیب، اگر چاپگر به دلیل مشکلات اتصال سیمی آفلاین شود، همچنان می توانید با ارسال اسناد از طریق بلوتوث چاپ کنید.

برای فعال کردن چاپ بلوتوث و به اشتراک گذاری فایل، باید دستگاه قابل کشف را با رایانه شخصی متصل کنید. با استفاده از مراحل زیر می توانید رایانه را به عنوان قابل تشخیص برای دستگاه های بلوتوث نزدیک، تنظیم کنید.

روی دکمه Start در دسک تاپ کلیک کنید، دستگاه ها و چاپگرها را در کادر جستجو پیدا کنید، و آن را باز کنید.
در پنجره کنترل پنل بعدی، در زیر دستگاه ها، روی رایانه Windows راست کلیک کرده و تنظیمات بلوتوث را از فهرست بازشو انتخاب کنید.

دستگاه و چاپگرها

در کادر گفتگوی تنظیمات بلوتوث که در قسمت بعدی ظاهر می شود، در بخش Discovery، علامت تیک را در کادر تأیید قرار دهید تا سیستم دارای بلوتوث برای سایر دستگاه ها قابل شناسایی باشد. به عبارت دیگر، شما باید اجازه دهید سایر دستگاه های بلوتوث رایانه شما را پیدا کنند، بنابراین گزینه مربوطه را از گزینه ها انتخاب کنید.

تنظیمات بلوتوث رایانه

اکنون، تبلت یا دستگاه های همراهی را که می خواهید از طریق آنها کارهای چاپی را به سیستم ارسال کنید، متصل کنید. برای این منظور، به تنظیمات بلوتوث تلفن همراه خود بروید یا ضامن آن شوید، آن را قابل شناسایی یا قابل مشاهده برای دستگاه های بلوتوث اطراف کنید و رایانه بلوتوث را از بین دستگاه های موجود برای شروع متصل شدن انتخاب کنید. اگر از شما خواسته است برای اتصال کلید عبور را وارد کنید، کلید را از دو طرف مطابقت دهید و روی گزینه Pair در تلفن ضربه بزنید، و اتصال بلوتوث در چند ثانیه انجام می شود.

پرینت با بلوتوث ویندوز-7

در آخر، اتصال چاپگر با بلوتوث برای افرادی که میخواهند کارهای چاپی خود را به صورت بی سیم انجام دهند، ایده آل است و می توانند در هر کجا از دفتر کار که هستند، کارهای چاپی خود را از طریق بلوتوث به چاپگر برسانند. اگر برای اتصال، به مشکلی برخوردید، می توانید با کارشناسان ما برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید و به طور دقیق چاپگر خود را با بلوتوث متصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =