تماس :  09127609180  

تماس : 02188301032 

 مجموعه اچ پی کنون سنتر یکی از مراکز تامین کننده کارتریج است که کارتریج های خالی و کارکرده شما را متناسب با برندی که دارد مانند HP، Canon و Samsung و… با بهترین قیمت خریداری کرده و از قطعات سالم آنها، برای بازسازی کارتریج تونرهای معیوب دیگر استفاده می کنند.

بهترین خریدار انواع کارتریج تونرهای کارکرده

فروشگاه اچ پی کنون سنتر در تهران، یکی از بهترین مراکز برای خرید کارتریج های کارکرده شماست و کارشناسان ما در حضور خود فروشنده کارتریج، از تونر کارتریج های کارکرده بازدید کرده و در صورت سالم بودن آنها، با قیمت بسیار عالی آنها را خریداری می کند.

بزرگترین مرکز بازیافت ضایعات تونر کارتریج کارکرده و کارتریج خالی اچ پی HP

در ابتدای شروع هر چیزی می خواهیم به شما توضیح دهیم که کارتریج تونر چیست، از چه موادی تشکیل شده، نحوه خرید آن به چه صورت است، و در نهایت شما را در خرید و فروش کارتریج تونرهای کارکرده راهنمایی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

کارتریج تونر چیست؟

کارتریج تونر، که به آن تونر لیزری نیز می گویند، جز اصلی قابل مصرف یک چاپگر لیزری خواهد بود. کارتریج های تونر حاوی پودر تونر، مخلوط خوب و خشک از ذرات پلاستیک، کربن و رنگ های سیاه یا سایر مواد رنگی است که تصویر واقعی را روی کاغذ ایجاد می کند. تونر از طریق یونیت درام با شارژ الکترواستاتیک به کاغذ منتقل می شود و طی مراحل چاپ توسط غلطک های گرم شده روی کاغذ ذوب می شود. مانند کارتریج های جوهر لک نخواهد شد اما در صورت عدم استفاده نادرست، می تواند کثیف شود.

کارتریج جوهر چیست؟

کارتریج جوهر برای چاپگرهای جوهرافشان قابل استفاده هستند و اکثرا برای چاپ های عکس و گرافیک های با کیفیت بالا استفاده می شود. اما ناگفته نماند، چنان چه از این گونه پرینترها استفاده زیادی نشود، امکان خشک شدن جوهر کارتریج وجود دارد و در نهایت باید جوهر کارتریج آن را تعویض نمود. این کارتریج های جوهرافشان نسبت به کارتریج تونرهای لیزری ارزان تر هستند و برای چاپ عکس های شما بسیار عالی عمل می کنند.

کارتریج تونر را از کجا می توانم تهیه کنم؟

برای خرید کارتریج تونر می توانید به مراکز و فروشگاه های لوازم کارتریج و پرینتر مراجعه کنید و کارتریج سازگار با چاپگر خود را خریداری کنید. برای این که بدانید مدل کارتریج شما در کجای تونر هک شده است کافیست کارتریج را از داخل پرینتر خارج کرده و کد روی آن را بخوانید، در این صورت می توانید کارتریج تونر مناسب دستگاه خود را خریداری کنید.

خرید کارتریج تونر هزینه بالایی دارد؟

کارتریج تونرهای لیزری مشکی و رنگی هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. به این نکته توجه داشته باشید که تونر کارتریج های لیزری رنگی هم به صورت تک و هم به صورت کیت 4 عددی به فروش می رسند. بایستی بدانید، کارتریج تونرها در 4 مدل مختلف اورجینال، Grade A، ایرانی و چینی تولید می شوند.

کارتریج تونر اورجینال به دلیل هزینه بالایی که دارند، مصرف کنندگان رو به کارتریج های طرح می آورند. کارتریج تونرهای طرح هم، به اندازه کارتریج اورجینال، کیفیت چاپ بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید چاپ چشمگیر و فوق العاده ای را با کارتریج تونرهای طرح تجربه کنید.

خرید و فروش انواع کارتریج پرینتر دست دوم

بسیاری از تأمین کنندگان کارتریج، کارتریج های نوسازی شده را به عنوان تونر بازسازی شده بفروش می رسانند. این کارتریج های بازسازی شده معمولاً کیفیت مشابه یا مشابه کارتریج های اصلی را ارائه می دهند اما با کسری از هزینه.

بهتر است شرکت هایی را در منطقه خود پیدا کنید که کارتریج های تونر دست دوم شما را پس می گیرند و از آنها برای ساخت کارتریج های جدید استفاده می کنند. برخی ممکن است بابت آن کارتریج های خالی تونر به شما پول بدهند.

تونر بازسازی شده اغلب ارزان تر از کارتریج های جدید است و معمولاً عملکرد بالایی دارند. با این حال، همیشه مطمئن شوید که فروشنده شخص ثالث برای تضمین کیفیت از چه استانداردهایی استفاده می کند. بسیاری از آنها مطابق با استانداردهای ISO آزمایش می شوند، اما برخی از آنها دارای مشخصات کنترل کیفیت دیگری هستند.

خرید کارتریج تونر کارکرده

کارتریج تونر از چه موادی ساخته شده است؟

کارتریج های تونر، از قطعات فولادی و پلاستیکی ساخته شده اند. آنها نیاز به یک فرآیند فشرده از منابع دارند و نتیجه آن چیزی است که بین 450 تا 1000 سال طول می کشد تا تجزیه شود. سالانه بیش از 375 میلیون کارتریج جوهر و تونر خالی به بیرون ریخته می شود و بیشتر آنها در محل دفن زباله قرار می گیرند. بنابراین می توانید تصور کنید که این کارتریج ها چقدر می توانند به محیط زیست آسیب بزنند.

با این حال، اگر کارتریج های تونر استفاده شده را بازیافت کنید، میزان انرژی و منابع طبیعی مورد نیاز برای ساخت موارد جدید را کاهش می دهید.

مجموعه اچ پی کنون سنتر به عنوان کاندیدایی عالی و بزرگترین مرکز برای بازیافت کارتریج تونرهای شما شناخته شده است. بیشتر کارتریج ها می توانند چهار تا شش بار دوباره استفاده یا دوباره تولید شوند، قبل از اینکه برای استفاده مجدد بیش از حد فرسوده شوند. برخی از کارتریج های آسیب دیده با تعویض قطعه، حتی قابل تعمیر هستند.

خرید و بازدید از کارتریج های کارکرده در محل شما

کارشناسان اچ پی کنون سنتر، در صورتی که شما تعداد زیادی کارتریج تونر کارکرده و استفاده شده داشته باشید، می توانند به صورت حضوری در محل شما حاضر شوند و کارتریج های شما را به شرط سالم بودن و قابل استفاده مجدد، با قیمت بسیار عالی و متناسب با برند کارتریج از شما خریداری کنند.

بازیافت کارتریج یعنی چه و به چه صورت است؟

شارژ کارتریج یکی از مهمترین نوع بازیافت کارتریج می باشد. انواع کارتریج های برند اچ پی، کانن، سامسونگ و غیره قابلیت بازیافت شدن را دارند. بازیافت کارتریج به این معنی است که شما می توانید کارتریج های کارکرده خود را در صورت سالم بودن به فروشندگان و تامین کنندگان کارتریج تونر بفروشید و از آنها هزینه دریافت کنید.

نکته مهم: در صورتی که کارتریج های بازیافتی را خریداری می کنیم، این اطمینان را به شما مصرف کنندگان می دهیم که تنها قطعات سالم و کاملا نو وارد چرخه تولید مجدد کارتریج تونر می شوند و شما می توانید با اطمینان کامل از سالم بودن کارتریج، آنها را خریداری کنید و بدانید که هیچ گونه آسیبی به دستگاه شما وارد نمی شود زیرا این تونرها بعد از بازسازی شدن، با دستگاه های موجود و سازگار در واحد فنی، به طور کامل تست شده و با قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه فروخته می شوند.

آیا کارتریج های جوهر هم قابل بازیافت و شارژ هستند؟

کارتریج های جوهرافشان قابلیت شارژ مجدد را ندارند، ولی در صورت شارژ به خوبی کارتریج های لیزری شارژ نمی شوند. به همین دلیل بهترین کار برای بازیافت کارتریج های جوهرافشان، ذوب کردن آنها و ساخت محصولات پلاستیکی می باشد.

سخن پایانی

مجموعه اچ پی کنون سنتر در راستای محافظت و جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست، اقدام به خرید کارتریج تونرهای کارکرده و استفاده شده نموده است. لذا شما مشتریان و همراهان همیشگی اچ پی کنون سنتر، می توانید کارتریج های کارکرده خود را به کارشناسان اچ پی کنون سنتر نشان داده و در صورت سالم بودن قطعات کارتریج کارشناسان ما آنها را با قیمت مناسب خریداری می کنند.

  تماس :  09127609180

  تماس : 02188301032 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =