بهترین پرینترهای لیزری HP

جای تعجب نیست که چاپگرهای لیزری تقریباً در هر شغل مهم هستند، چه بزرگ و چه کوچک. آنها سریع و مقرون به صرفه هستند و اکنون حتی می توانند به صورت رنگی چاپ کنند. در کمپانی HP®، یکی دو چیز راجع به چاپگرهای لیزری بدانید. اولین چاپگر لیزری رومیزی را در سال 1984 با HP LaserJet اصلی تولید کردند. امروز، ما طیف گسترده ای از چاپگرهای لیزری را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید موردی را پیدا کنید که متناسب با نیاز چاپ شما باشد.

در اینجا ما برای مصارف مختلفی اعم از استفاده خانگی، دفتری، کار با حجم بالا، استفاده در دانشگاه ها و… 5 تا از بهترین چاپگرهای اچ پی را معرفی کرده ایم تا شما بتوانید بسته به نیاز خود پرینتر خود را انتخاب کنید.

در ابتدا می خواهم تفاوت های پرینترهای لیزری و جوهرافشان را برای شما توضیح دهم تا بتوانید در انتخاب رنگی یا لیزری بودن چاپگرتان تصمیم قاطعی بگیرید و بسته و کار و سیقه کاریتان پرینتر مناسب را با قیمت ایده آل خریداری کنید.

تفاوت چاپگر لیزری با چاپگر جوهر افشان چیست؟

بیایید تفاوت بین چاپگر لیزری و چاپگر جوهر افشان را بررسی کنیم.
چاپگر جوهر افشان از جوهر استفاده می کند که از طریق نازل های کوچک (جت) روی کاغذ پاشیده می شود. این کاغذ در زیر غلتک قرار می گیرد و جوهر را به کاغذ می رساند.
چاپگر لیزری از جوهر استفاده نمی کند. در عوض، از ماده ای دانه مانند به نام تونر استفاده می کند. یک مکانیزم لیزری تصویر را بر روی یک درام فولادی “ردیابی می کند” و سپس تونر با یک بار ثابت بر روی آن اعمال می شود. لیزر اساساً محل استفاده از تونر را مشخص می کند.

مکانیسم لیزر و تونر بسیار سریعتر از مکانیزم نازل جوهر است و به همین دلیل چاپگرهای لیزری معمولاً سریعتر از چاپگرهای جوهر افشان هستند. مکانیزم لیزر نیز دقیق تر از نازل است. قطرات جوهر هنگام برخورد به کاغذ پخش می شوند و نازل های جوهر افشان فقط می توانند به صورت عمودی و افقی حرکت کنند، بنابراین نمی توانند خطوط مورب مانند پرینترهای لیزری تولید کنند.

به طور کلی، چاپگرهای لیزری فقط می توانند به صورت سیاه و سفید چاپ کنند، اما امروزه چاپگرهای لیزری HP زیادی پیدا می کنید که می توانند به صورت رنگی نیز چاپ کنند. اما چاپگرهای جوهر افشان تصاویر رنگی با کیفیت بالاتر تولید می کنند، اما این شکاف در حال کاهش است. اگر لازم است اسناد رنگی استاندارد، مانند گزارش ها، یادداشت ها یا سربرگ ها را چاپ کنید، چاپگرهای لیزری رنگی HP می توانند انتظارات شما را فراهم کنند.

1. بهترین چاپگرهای لیزری برای خانه

وقتی چاپگرهای لیزری برای اولین بار تولید شدند، تقریباً و منحصراً برای دفاتر استفاده می شدند. اما امروزه افراد زیادی از چاپگرهای لیزری در خانه های خود استفاده می کنند.

چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M404dn

در ابتدا ابعاد این چاپگر لیزری تنها 241 × 634 × 381 میلی‌متر است که باعث می شود یکی از بهترین چاپگرهای لیزری برای مصارف خانگی باشد. این دستگاه فقط برای چاپ امکان اسکن، کپی یا نمابر را ندارد و فقط به صورت سیاه و سفید چاپ می شود. اما با سرعت 38 صفحه در دقیقه (ppm) بسیار سریع چاپ می شود، بنابراین اگر حجم زیادی از اسناد را به طور مکرر چاپ کنید، این چاپگر بسیار ایده آل خواهد بود.

شاید شما همیشه در حال چاپ گزارش هستید، یا ممکن است مجبور شوید صفحات گسترده زیادی را برای مشتری چاپ کنید. این پرینتر همچنین با Apple AirPrint و Google Cloud Print سازگار است، ویژگی هایی که آن را حتی برای خانه شما مناسب تر می کند و می توانید مستقیماً از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود از طریق HP Smart چاپ کنید.

بهترین پرینترهای لیزری HP

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro MFP M281fdw

اگر چاپگر لیزری رنگی را برای خانه خود ترجیح می دهید، HP Color LaserJet MFP M281fdw، انتخاب مناسبی است. این چاپگر بزرگتر از چاپگر قبلی است و با سرعت حداکثر 22 صفحه در دقیقه (ppm) چاپ می کند، این چاپگر هم بسیار سریع بوده، اما به سرعت مدل سیاه و سفید نیست. اما به عنوان یک دستگاه چند کاره، قادر به کپی، اسکن، نمابر و چاپ بصورت رنگی خواهید بود، که بیش از سرعت و اندازه نیازهای چاپی شما را برطرف می کند.

بهترین پرینترهای لیزری HP

2. بهترین چاپگرهای لیزری برای مشاغل کوچک خود

چاپگر لیزری برای مشاغل کوچک شما مناسب است. مشاغل کوچک معمولاً باید یادداشت ها، سوابق و انواع دیگری از اسناد را که به رنگ با کیفیت حرفه ای نیاز ندارند چاپ کنند. مشاغل معمولاً مجبورند حجم زیادی از اسناد را چاپ کنند و چاپگرهای لیزری به خوبی برای این کار مناسب هستند. اگر کارمندانی در دفتر کار خود دارید، و چاپگر لیزری داشته باشید، کمتر وقت شما را برای چاپ می گیرد. در اینجا بهترین چاپگرهای لیزری برای مشاغل کوچک شما وجود دارد.

چاپگر لیزری HP LaserJet Enterprise M607n

چاپگر لیزری مشکی اچ پی HP LaserJet Enterprise M607n یکی از بهترین چاپگرها برای دفاتر کوچک است. این کوچکترین چاپگر لیزری HP نیست و بزرگترین آن هم نخواهد بود. این فقط برای یک فضای اداری کوچک و متوسط، به اندازه کافی جمع و جور برای یک شرکت تجاری مناسب است.

می توانید اسناد سیاه و سفید را توسط این چاپگر با سرعت 52 صفحه در دقیقه ppm چاپ کنید. شما می توانید در صورت تمایل اسناد را با چاپ دو طرفه چاپ کنید و به طرز شگفت انگیزی، چاپ دو طرفه تقریباً سریعتر از چاپ یک طرفه است. سینی ورودی 550 برگه تضمین می کند که شما مدت زمان صرف بارگیری چاپگر با کاغذ جدید را کاهش خواهید داد.
این چاپگر سروصدای زیادی ندارد و به همین دلیل برای یک دفتر ساده تر که در آن فقط به چاپ حجم زیادی از اسناد سیاه و سفید نیاز دارید، بهینه است.

بهترین پرینترهای لیزری HP

چاپگر لیزری رنگی HP LaserJet Enterprise 700 Color MFP M775dn

اگر برای مشاغل کوچک خود به چاپگر لیزری رنگی نیاز دارید، HP LaserJet Enterprise 700 Color MFP M775dn انتخاب ایده آلی است. این چاپگر لیزری می تواند اسناد سیاه و سفید یا رنگی را با سرعت بالا چاپ کند و همچنین می تواند کپی، اسکن و نمابر را انجام دهد. اگر شما نیاز به چاپ اسناد رنگی دارید یا اگر شما باید طیف وسیعی از کارهای چاپ را انجام دهید، این پرینتر برای دفتر شما یک انتخاب چاپ عالی است.

3. بهترین چاپگر لیزری برای چاپ با حجم بالا

پرینترهای لیزری با حجم بالا برای کنترل حجم بسیار زیادی از اسناد ساخته شده اند. این نوع چاپگرها برای دفاتر کوچک و متوسط که مجبورند تعداد زیادی اسناد را هر هفته چاپ کنند بسیار مناسب است. در ادامه بهترین چاپگر لیزری با حجم بالا را برای مشاغل کوچک خود بررسی کنید.

چاپگر لیزری رنگی HP LaserJet Enterprise 700 Color MFP M775f

پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP LaserJet Enterprise 700 Color MFP M775f یک چاپگر لیزری بلند است که به یک پایه چرخدار متصل است تا بتوانید به راحتی آن را در اطراف دفتر بچرخانید. ظرفیت کاغذ تا 4350 برگ است و می تواند با سرعت حداکثر 30 صفحه در دقیقه چاپ کند. تردیدی نیست که به لطف سینی های کاغذی انباشته شده و صفحه نمایش لمسی با کاربرد آسان، می تواند برای دفاتر شما با حجم کاری بالا بسیار مناسب و ایده آل باشد.

این پرینتر به شما امکان چاپ، کپی، اسکن و فکس را به صورت رنگی یا سیاه و سفید می دهد، بنابراین دستگاهی همه کاره است که می توانید برای اهداف مختلفی از آن استفاده کنید. شما همچنین می توانید در اندازه های مختلف رسانه تا Ledger / A3 چاپ کنید، بنابراین اگر نیاز به چاپ مواد بازاریابی، سربرگها یا بروشورها دارید، این پرینتر بسیار عالی است. هنگام اسکن، می توانید اسکن های خود را مستقیماً به ایمیل خود ارسال کنید و نیازی به اتصال درایو فلش یا اتصال اسکنر به رایانه نیست.

بهترین پرینترهای لیزری HP

4. بهترین چاپگرهای لیزری برای استفاده دانشجویان

بسیاری از مردم فکر می کنند لپ تاپ یا تبلت مهمترین وسیله برای دانشجویان دانشگاه است، اما فراموش نکنیم که اهمیت چاپگر چقدر مهم است. هیچ چیز ناامیدکننده تر از وقتی نیست که شما کل شب را روی یک مقاله کار کرده اید، و به دلیل نداشتن چاپگر مقاله خود را دیر به استاد خود تحویل داده باشید.

در حالی که بسیاری از دانشجویان ممکن است چاپگرهای دانشجویی را مانند HP Sprocket یا یک چاپگر جوهر افشان جمع و جور که می تواند برای شما چاپ رنگی کند ترجیح دهند، چاپگرهای لیزری در واقع یک انتخاب عالی برای دانشجویان است. دانشجویان اغلب مجبورند مقالات، یادداشت ها و مطالب طولانی مدت را چاپ کنند، بنابراین در واقع یک چاپگر لیزری سریع یک گزینه عالی است. در اینجا بهترین چاپگرهای لیزری برای دانشجویان ارائه شده است.

چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M15w

چاپگرهای دانشجویی باید جمع و جور باشند تا بتوانند به راحتی در اتاق خوابگاه یا آپارتمان دانشجویی جای بگیرند. متأسفانه، چاپگرهای لیزری کمی بزرگتر هستند، به جز چاپگر فوق العاده جمع و جور HP LaserJet Pro M15w. این اندازه مناسب برای فضاهای دانشگاه است. این فقط ممکن است جمع و جورترین چاپگر لیزری باشد که تاکنون ساخته شده است. وزن آن فقط 4 کیلوگرم است و می توانید آن را به راحتی روی میز تحریر کوچک خود قرار دهید.

این دستگاه فقط اسناد سیاه و سفید را چاپ می کند، اما شما می توانید با سرعت 19 صفحه در دقیقه ppm چاپ کنید. شما می توانید روی کاغذ ساده، پاکت نامه، کارت پستال و برچسب چاپ کنید.
غالباً، دانشگاه ها دارای WiFi غیرقابل اطمینان هستند. خوشبختانه، درصورتی که نتوانید اتصال اینترنت را ایمن کنید، می توانید با استفاده از WiFi Direct چاپ کنید. WiFi Direct اتصال WiFi را از چاپگر به دستگاه شما برقرار می کند، حتی به روتر هم نیازی ندارید. با استفاده از برنامه HP Smart، دانشجویان می توانند از طریق تلفن هوشمند یا تبلت یا از طریق google cloud چاپ کنند.

بهترین پرینترهای لیزری HP

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M254dw

اگر برای دانشگاه به چاپگر لیزری رنگی نیاز دارید، چاپگر HP Color LaserJet Pro M254dw ایده آل است. کمی بهتر از پرینتر لیزری HP M15w خواهد بود، و برای فضای دانشگاه به اندازه کافی جمع و جور است. این چاپگر می تواند اسناد رنگی و سیاه و سفید را به سرعت 21 صفحه در دقیقه ppm چاپ کند و دارای یک صفحه لمسی بصری است که مدیریت تنظیمات چاپگر و بررسی سطح تأمین را آسان می کند. همچنین می توانید یک درایو USB وارد کرده و با استفاده از آن اسناد را چاپ کنید.

5. بهترین چاپگرهای لیزری همه کاره

چاپگرهای همه کاره امکان چاپ، کپی، اسکن و نمابر را دارند. شما می توانید انواع کارهای اداری را با یک دستگاه انجام دهید. در اینجا بهترین چاپگرهای لیزری All-in-One HP ارائه شده است.

چاپگر لیزری مشکی HP LaserJet Pro MFP M148fdw

پرینتر لیزری مشکی اچ پی HP LaserJet Pro MFP M148fdw یک چاپگر لیزری کامپکت و مقرون به صرفه است که برای یک محل کار کوچک یا دفتر کار خانگی بسیار مناسب است. نمی تواند به صورت رنگی چاپ کند، اما می تواند اسناد سیاه و سفید را با سرعت حداکثر 30 صفحه در دقیقه چاپ کند. شما می توانید از طریق صفحه کنترل ساده چاپگر را کنترل کنید و همچنین دارای عملکرد فرمان صوتی است.

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw

اگر به چاپگر همه کاره نیاز دارید که می تواند به صورت رنگی چاپ کند، HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw را امتحان کنید. این یک چاپگر لیزری بسیار جمع و جور است که از یک صفحه نمایش لمسی با کاربرد آسان بهره می برد. شما می توانید اسناد رنگی و سیاه و سفید را با سرعت حداکثر 27 صفحه در دقیقه ppm چاپ کنید و به لطف پشتیبانی بی سیم داخلی می توانید مستقیماً از طریق ایمیل اسکن کنید. برای همین موضوع، تعداد زیادی گزینه اتصال بی سیم وجود دارد، از جمله WiFi دو باند داخلی. WiFi دو بانده شما را قادر می سازد بدون نیاز به استفاده از اتصال اینترنتی مشترک از دستگاه خود چاپ کنید.

برنامه ها و نرم افزارهای چاپ HP

HP دارای انواع مختلفی از برنامه های چاپ عالی است. بسیاری از چاپگرهای لیزری HP با یک یا چند مورد از آنها سازگار هستند.

HP ePrint

چاپگرهای دارای HP ePrint یک آدرس ایمیل منحصر به فرد دارند که در آن می توانید اسناد یا تصاویر را برای چاپ ارسال کنید. این پرینترها این امکان را برای شما فراهم می کنند تا از طریق کامپیوتر خود از هرجای دنیا موارد را چاپ کنید، البته به شرط داشتن اتصال اینترنت یا داده های رومینگ.

HP Smart

HP Smart برنامه ای است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود چاپ کنید. حتی می توانید تصاویر را از رول دوربین دستگاه خود چاپ کنید.

در آخر، چاپگرهای گسترده ای هستند که در بین برند اچ پی بسیار محبوب و عالی محسوب می شوند، پرینترهایی که می توانند برای شما بهترین استفاده را داشته باشد، ما به شما معرفی کردیم و شما می توانید بسته به نیاز خود و حجم کاریتان، چاپگری را که می خواهید خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی اچ پی کنون سنتر دارای طیف وسیعی از پرینترهای لیزری مشکی و پرینترهای لیزری رنگی می باشد که با بهترین قیمت و مقرون به صرفه به شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =